piątek, 11 października 2013

Tosty z serem i papryką

Śniadanie to podstawa i tego się trzymam:) Jednak nikt nie lubi nudy i czasem warto trochę odmienić nasze zwykłe kanapki zamieniając je np. na tosty:) Tosty bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu. Można do nich dodać wszystko co lubicie. Ja często robię je z serkiem i papryką oraz małą nutką czosnku;)




Składniki:
4 kromki chleba,
50g serka topionego,
1/3 czerwonej papryki,
2 plastry sera,
szczypta czosnku w proszku,
masło.


 Przygotowanie


Wszystkie kromki chleba posmarować serkiem topionym, oprószyć czosnkiem. Na 2 kawałkach ułożyć paseczki oczyszczonej papryki. Położyć po plasterku sera i przykryć drugą kromką chleba- serkiem do środka. 
Z obu stron kanapki posmarować cienko masłem i oprószyć czosnkiem. 
Opiec w sandwichu do kanapek lub na patelni grillowej. 
Przekroić po skosie. Od razu podawać.






                                       Smacznego:)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałam usunąć pisany przed chwilą komentarz, bo narobiłam tyle literówek, że...
    Sandwicze typowe jemy rzadko, bo nie przepadamy za typowym pieczywem tostowym ;-(
    Królują za to grzanki- zapiekanki z piekarnika. Z dodatkiem cebulki, allbo czosnku i dużo ziół.
    Pięknego dnia Magdo!

    OdpowiedzUsuń
  3. robię podobnie lecz dodaję jeszcze serka pleśniowego bo uwielbiam jak się ciągnie gorący ser i oczywiście ten smak.....eh... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu my tez nie, dlatego ja nie używam typowego chleba tostowego a zwykłego chleba;) Mirosław z serem pleśniowym musi być pyyyyszne!

    OdpowiedzUsuń