piątek, 18 października 2013

Czekoladowe placuszki

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, musimy więc rozpieścić si jedzeniem:) Na dobry początek dnia polecam pyszne, bardzo czekoladowe (choć bez odrobiny czekolady!!) placuszki - doskonałe na deszczowe śniadanie. Do tego odrobina jogurtu, śmietany lub ulubionej konfitury i śniadanie poprawiające humor gotowe;)






Składniki:
1 i 1/2 szklanki mąki pszennej,
2 szklanki mleka czekoladowego,
łyżka kakao,
2 łyżki cappuccino waniliowego Gellwe,
szczypta soli,
2 jajka,
2 łyżki cukru,
100g półtłustego twarogu.


 Przygotowanie


Mąkę przesiać wraz z kakao i cappuccino. Wymieszać. 
Dodać mleko czekoladowe, cukier, szczyptę soli oraz rozkłócone jajka. Na koniec wkruszyć twaróg. Całość dokładnie wymieszać. Odstawić na 30 minut. 
Na mocno rozgrzany olej kłaść łyżką małe placuszki. Smażyć z obu stron. 
Osączyć, podawać np. ze śmietaną lub oprószone cukrem pudrem.






 



                                Smacznego;)

5 komentarzy:

  1. To zdecydowanie dla mnie! Dziś okropnie lało rano a ja nie wiedziałam, że można tak sobie podogadzać i zjadłam tylko bagietkę z miodem... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. z capucino pyszność... kiedyś robiłam. Oh... i do tego twarożek... :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu na przyszłość już będziesz wiedziała;):)

    OdpowiedzUsuń